Cześć ! Dzisiaj przygotowałam metamorfozę ClaryFrayJace .
Przed . Po.
Nie miałam dużego popisu , bo ClaryFrayJace ma strasznie mało kosmetyków :
- błyszczyk
- wydłużający tusz do rzęs
- puder
- cień
Nie malowałam błyszczykiem bo uważam , że po pomalowaniu wygląda jak .. stara baba ;P (bez obrazy)
Cień nałożyłam tuż przy rzęsach , pomalowałam rzęsy , i dodałam kolczyki koła . Kolor włosów zmieniłam
na blond bo lepiej wygląda według mnie .
Przed . Po.
Tu również nie miałam pola do popisu . ClaryFrayJace ma tylko jedną parę butów !
Nie wygląda to dobrze .. no ale nie zostawiłabym ją bosą ;PP
Tą bluzkę miałaś pod bluzą , jest fajna . Założyłam jeszcze kurtkę i zmieniłam spodnie na jaśniejsze ;P
_____________________________
PS . Metamorfoza i opisy do niej nie są fantastyczne bo pierwszy raz robię ją na blogu ;P
PS. 2 (xd) Mam nadzieję , zę chociaż trochę się podoba .
La_crystalline <3


2 komentarze:
fajnie *.*
Fajna tylko nie wypakowałam się i mam buty w schowku XD
A kosmetyków mam mało bo byłam raz ss i zabrakło mi kasy ... XD
Dzięki :**
ClaryFrayJace
Prześlij komentarz